Durux Kızlar 5+3 oldum doktora gitsem bebek gözükür mü? 4+6 da kese gözükmüştü ama bebek gözükmemişti tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?
Tazeeanneee Durux ben de aynı zamanda gittim kese gözüktü ama kalp atışı duymadık canım doktor iki hafta sonra tekrar gel dedi