Polyana_0444 Arkadaşlar yeni doğan bebeğim var emzirfikten sonra kusuyor manada veriyorum doymuyor bazen balgamli bazen kesik kesik normal mi
Deletedmom_99 Polyana_0444 laktoz alerjisi olabilir. Yiğenimdede vardı. Bi hastaneye götürün. Bebek için birşey veriyorlar. İlk onu damlatıyorsun sonra emziriyorsun
babyy__ Polyana_0444 eger cok fazlaysa alerji olabilir agız ve burundan aynı anda kusuyorsa refludür bebegim 2 aylık bizde de reflü var bir doktora göster
Gggg-12 Emdikten hemen sonra gaz çıkarırken değil memeden çıktığı gibi kusuyorsa reflü olabilir tazyikli mi kusuyor