umutsmom20 Hilaalc Doktorum 32. Haftada yavaş yavaş kullan dedi ama ebe çok erken uyarma rahmini dedi bende arada kaldım sadece duştan sonra nemlendirici olarak sürüyorum 33+5 im şu an
busrayldr1 Lansinoh muadili bi krem aldim. Aynı içerik fiyati 100 tlydi. Ebem 38den sonra sürülmesi gerektiğini söyledi. Meme ucu direk rahmi uyariyormus dogumu başlatıyormus. Ama fazla uyarma bebek kalp atışlarını düşürür fazla uyarmak dedi.
Hilaalc busrayldr1 Benimde ebem bugğn söyledi 37 den sonra evet doğumu teşvikliyor ama bebek kalp atışını etkilediğini sizden duydum . Kullanıyormusunuz peki
cihangirgozde haftadayım sürekli memem yarıldığı için ara ara sürüp gümüş kapakla kapatıyorum bir güne geciyor acısı. Bir ay kala kullanmaya başlayın diyorlar ama daha erken başlanabilir önlem amaçlı özellikle benim gibi küçük göğüslüyseniz büyüdükçe yarılıyor uçları
busrayldr1 Hilaalc 35+4um. Kullanmaya başlamadım banada 38.haftadan sonra uyar demişti o yüzden bekliycem