Kızlar 33 haftalık oldum gece hafif sancı oldu 2 defa uzun aralıklarla şimdide belde ağrım var ama yalancı sancı mıdır çok sık olmuyor hastaneye de gitsem mi bilmiyorum 2.ci doğum olacak ilk doğumda gittiğimde hemen alttan muane diyorlar bu sezeryan olacak ama sancım sıklaşırsa mı gitsem daha erken bide doğum olmaz napsam bilemedim aynı durumları yaşayan varmı