_ozlmm Bhyshn 9+2 de sayılıyor mu 🙈 Bulantı ile yola devam ediyoruz bide ara ara bel ağrısı oluyor 🙇🏽♀️
hepoyleolurzaten_ Bhyshn 9+5😅iki gün sonra 10 olucak sayılırmı?Bugün bulantılarım yok diyecek kadar az🤲🏻😊bakalım nasıl olucak bel ağrılarım var bilemiyorum neden acaba
boraninannesi_ Ben 11 e geçiş yaptım😍 bulantım yok ama ara ara yemekten tiksinme ya da iştah açılması olabiliyor ruh halim karıştı sadece sizin de öyle mi alıngan ve ağlak oldum iyice 😁