ekimannesi_ gebelikte her lekelenme tehlikelidir çoğu zaman az az gelen kahverengi kanama yerleşme kanaması da olabiliyor ama muhakkak kontrol edilmesi gerekiyor kese de kanama da olabilir ve en ufak bi lekelenme de direk ilaca başlanıyor önlem amaçlı benim doktorum öyle yapmıştı ben ilk gebeliğim de yaşamıştım 3 ay sürdü bu gebeliğimde ise 2-3 gün sürdü kesildi ama yoğun değildi damlalar halinde geldi sadece bir kere fazla geldi onda da olduğu gibi doktorum ile görüştüm tekrar ilaca başlattı ertesi günde kontrole çağırdı birde kan uyuşmazlığı var ise oda lekelenme yapabiliyor ve lekelenme olduğu an 72 saat içinde iğne vurulması gerekiyor uyuşmazlık var ise bence siz de iş çıkışı bi acile gidin ve lekelenme olduğunu söyleyin ne olur ne olmaz için rahat eder 🙏