Merhaba ben de 11 haftalık hamileyim, kolayca ağlıyorum ve kendimi mutsuz karamsar hissediyorum zaman zaman, daha alıngan kırılgan ve yanlış anlamaya meyilli olduğumu farkediyorum, normalde de kolay ağlarım ancak şuan çokkk kolay 🙈 nasıl olacak böyle bilmiyorum