Dodomom kamer66 Benimde 2 sezaryan olacak 39 haftaya verdi geçen. Şuan sıradayım net girecem bakalım ne diyecek
Esra_Omer_21 kamer66 doktordan doktora değişiyor canım bazısı 38 bazısı 39 da alıyo risk yok ise eğer