Anonimkoo Ben de aynı durumdaydım 5 gündür yatıyordum geçer diye ama geçmedi en son doktoruma sordum kan testi baktı enfeksiyonum baya yüksek çıktı antibiyotik başladı 1 gün oldu kullanalı daha iyi hissediyorum. Bu arada doktorum enfeksiyon bebeğe zarar verebilir dedi o yüzden bi doktoruna görün derim en azından kan ver bi baksın tedavi uygulasın geçmiş olsun 💐