Iremaydmrr denizalismom sadece iş yerine veriyoruz dimi bu raporu ayrıyetten sgk ya gitmeye gerek yok
Hilaalc Iremaydmrr evet iş yerine vermeniz yeterli oluyor ve sisteme düşüyor zaten . Siz 32. Haftadamı aldınız 37. Haftadamı
Hilaalc gzdee11 evet var doğum raporu doğum yaptığınızda hastane doğum raporu düzenliyor onu iş yerine veriyorsunuz
Hilaalc gzdee11 Benim bildiğim doğum yaptıktan sonra ya toplu şekilde yada ay ay alabiliyorsunuz Ama bunuda İşyeri ile konuşmanız lazım siz nasıl isterseniz onlar o şekilde onay Veriyor