Leblebi19 Arkadaşlar 37. Haftadayım 3 gündür makata aşırı şekilde sancılar giriyor. Bağırtıyor resmen. İlk gebeliğimde böyle birşey yaşamadım hiç. Neden olur acaba ya da benim gibi yaşayan var mı normal mi ki bu
ayseyaman Leblebi19 benim de 36 haftalık ilk gebeliğim makat ve vajina bölgesine doğru ağrım oluyor acaba hafiften açılmaya mı işaret bilemedim bilen varsa aydınlatsın bizi
Leblebi19 Babykalamar yani dışta belirgin bir şey yok kanama falan da yok ama içten birşey olabilir mi bilemedim yürümekte bile zorlanıyorum 2 gündür sancıdan
Babykalamar Leblebi19 tabiki ictede olabilir kuzum benimki icteydi. fitil ve kremle geciyor. oturamiyodum o derece illet biseydir. istersen kadin dogumcunuza bi soyleyin yonlendirsin sizi