BarlasTimurunAnnesi Dün muayene için geldim ve yatışım yapıldı. Gelişim geriliği olmuş. 37+3’üz ama bebeğim gelişim olarak 34. Haftada kalmış 😔 Birazdan sezaryene alacaklar lütfen çok çok dua edin 🙏🏻💕