Şehir hastanesine gidiyorum bebek hareketleri nasıl dedi doktor yani yeri sanki daraldığı için azalmış olabilir dedim suyuna baktı iyi ama azalmış yatış verelim mi dedi açılmam olmadığı için kabul etmedim ama öğleden sonra nida nst istedi alttan muayene etti kastım kendimi nasıl doğuracaksın ki böyle dedi sancı çıkıyor ama açılma yok sizce yatış mantıklımı 😞