Melliisaa 23 haftadan merhaba dün perinatoloji de randevum vardı bebek aşağıda Böyle giderse erken doğum olur dedi Siz böyle bir şey yaşadınız mı bebek kendiliğinden yukarıya çıkıyor mu
Rabiul Melliisaa evet canım kasık tarafında hissediyorum çok nadir gece sırt üstü yatarken yukarı gelmiş oluyor ama çok nadir