48lipastelboya Besleyici keseyi görüyorum ilerisinde ufak birşey var bebek olabilir de olmayabilir de dedi normal mi sizde on gün sonra tekrar çağırdı
obirannea 48lipastelboya bende de ayni öyle oldu 2 hafta sonra gel demişti şimdi cuma günü gideceğim bakalım yazarım burayi
Deletedmom_88 48lipastelboya ben de ilk gittiğimde sadece kese oluşmuş mu diye bakmıştı, sonra tekrar çağırmıştı
18082018 48lipastelboya bende 6 haftalıktı kese var bebek yok denildi yolk bile görülmemişti 2 hafta sonra kalpi bile attı vardır merak etme bir hafta geç döllenme olabiliyor
Meyranas 48lipastelboya 6.haftada kese var kalp atışı yok demişti 8.haftada kalp atışı almıştı başka doktora git bide cnm geç döllenme den kaynaklıda olblr
obirannea 48lipastelboya yokturdur ya ben belirtileri yaşamaya devam ediyorum sende korkma stres yapma bana doktor geç dollenmedir dedi tam 7 haftalikti gittiğimde şuan 9 oldu
Deletedmom_88 48lipastelboya boş gebelikte yolk olmuyor ama sanırım ya 🤔 bebiş görünmemiş olabilir sadece , tekrar gidince netleşir hayırlısı ile , sorunsuz güzelce bebişiniz gelmiştir inşallah 🙏🏻
Rumys1357 Deletedmom_88 benim yolk göründü vardı ama bebek oluşmadı boş gebelik geçirdim ve düşükle sonuçlandı malesef
48lipastelboya 18082018 Geç döllenme faln da demedi bana yolk sac var ama yedi haftaya uyumlu görünmüyo dedi
18082018 48lipastelboya evet öyle oluyor zaten geç döllenme bende sat göre 14 haftalığım ama 13 haftalık görünüyor ilk hafta kesede bebek yok denilmişti banada beneğim normal bu senin bebeğin var büyük ihtimalle gönlünü ferah tut