Aybukgeg Syda01 bende 20+2 yim yarın yaptıracağım inşallah stresli bir süreç allah hepimizin bebeğine sağlık versin güzel sonuçlar görelim
Syda01 Selinmoon genelde 21 22 de falan yaptırıyor çoğunluk diye sorayim bj dedim ben de ilk çocuğumda 21 de yaptirmistim
Syda01 CereenCkr Adana da yım prof dr cüneyt evruke muaynehanesine gideceğim nakit 3 bin kredi kartı 3500 devlette randevu bulamadım diger özellere de sordum hep hemen hemen ayni fiyatlar
yeschef-13 Syda01 22+2 de yaptırmıştım ben doktorum 22. Haftada yaptıralım demişti 20-24 haftalar arası yapılıyor diye biliyorum
_almirasmom Syda01 20+4 te kızımı yaptırmıstım bu 2. Sını nezaman yaptırırım bılmıyorım doktorum randevu alacakmış