Srp53 rumeysa_mom bu şekilde açıp hiç bakmadım ben ya. Bence bi tane daha yap sen bugün varsa koyulaşır zaten bilemedim seninkini.
Dilaralemdar Alset Vallahi ben görüyorum bebeğimm umutlandırmak istemem ama orda silikk bi çizgi varyaa🥹🥹 her sabah ilk idrarla dene, att gittikce koyulaşır Rabbimin izniyle🙏🏻🙏🏻🥹
biryildiz42 Alset aşkım var gibi duruyor kan verdin mi benim 2 gündür geçiyor sabah yaptım Ama net olan kuruma çizgisi eminim diğeri de yaptıktan yarım saat sonra benim ya test bozuk yada yok Net olanın üzerinden saatler geçt çünkü
Ezgi0101 Alset ben var gibi hissettim bende bu testten yapmıştım hiç çıkmamıştı ama eski olanlar var ya daha küçük olanlar onlarda hemen çıktı bence var tekrar test yap yada kan ver bence
Baskar Kuruma çizgisi diye birsey yok arkadaşlar test bozuk olabilir ama asla kuruma çizgisi olmaz bence tekrar yapın test ve 1 test ile kalmayın aynı anda 2 3 test yapın
Ezgi0101 Alset bende de bel ağrısı çok olmuştu karnımda da adet sancısı olmuştu bu aralar kendini yorma tutunmaya çalışıyor olabilir 🙂