Srp53 Donthappymom yazınızın sonuna koyduğunuz ünlem işareti zaten bu hissiyatı ifade eden bir noktalama işaretidir. Tamam öyleyse niyetler halisane.
Alset Srp53 etiketlicem canım lütfen bir birinize kızmayın hepimiz bekliyoruz inşaallah hayırlı haberler alırız insan umutlanmak istediyi zaman neqatifde görse de umutlanacak bir şey buluyor
Srp53 Alset hayır hayır kızmıyorum arkadaş hayal kırıklığına uğramış demek ki anlayabiliyorum diyorum ya birçoğumuz bekledik veya bekliyoruz çok hassas bir süreç.
Alset Donthappymom lütfen canım hepimiz aynı şeyi istiyoruz onun içinde bir birimize kızmayalım hayırlı sonuçlarımızı söyleriz inşallah bir biromize
Minciakcay123 Alset en garanti sonuç hemen gidip kan vermelisin çok aşırı net belli ilk 5 dk içinde hafif silik bir çizgi var mıydı bu kuruma çizgisi için çok net belli yinede kan verip emin olmalısın
zumraninannesii Alset ben test yaptım çıkmadı tek çizgiydi ertesi gün tekrar baktım çok silik vardı kan verdim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim belli olmaz ben böyle öğrendim 18+3 haftalık olduk şu an
Musel Alset valla bende böyle test yapmıştım adetten 3-4 gün önce tek çizgi çıkmıştı adet oldum hatta sonrasında testide saklamıştım adet olana kadar hiç böyle kuruma çizgisi yoktu hala tek çizgiydi bence yinede tekrardan deneyin
Bir_nazenin01 Kuruma çizgisi daha çok gri olur ve bu kadar belirgin olmaz diye düşünüyorum bence başka bir test ile tekrarlayın veya kan verin 🌸
zumraninannesii Alset inşallah canım atres yapma yaptıkça olmaz bunu biliyorsun değil mi sters yapma inşallah rabbim de verir sana 🙏🙏
2312345467 Alset şimdi test yaptım erken gebelikte hiç bir şey çıkmadı kaset testte hayalet çizgi çıktı ne yapacağımı bilmiyorum 😪
2312345467 Alset bu gün olmam gerekiyor hiç bir belirtimde yok bende geç döllenme oluyor 3 tane hamilelik geçirdim hatta 1 tanesinde adet günüm kan vermiştim çıkmamıştı bir kaç gün sonra tekrar kan verdiğimde çıktı