Alset Dün yapmıştım şimdi böyle olmuş kruma çizgisi oldugunu biliyorum ama böyle bakıncada bir hoş görünüyor kafayı yedik
2312345467 Alset benim böyle olmuştu ilk gebelikte çöpe atmıştım ertesi günü öyle çöpten çıkarıp bakmıştım böyleydi sonra gidip Ken vermiştim beta 17 di 🥺
Nur_budak Alset ben hamilelik düşünürken negatif olan testimi bilerek çöpe atmadım hiç bir zaman böyle olmadı çizgi bile yoktu bence siz tekrar test yapın
Serifeeed Alset bende gebelikten önce çok test yaptım hiç kuruma çizgisi çıkmadı bence tekrar bir kaç gün sonra testi tekrarlayın
2312345467 Eğer günün gecmemisse evde başka test varsa yarın tekrar yap varsa görünür günün geçmişse git kan ver
2312345467 Alset umudunu kesme ben 2 kürtaj birde normal düşürdüm hala umudum var bu gün adet olmam lazım gelen giden yok hiç bir belirti de yok diyorum belki 3 gün önce test yaptım negatifti bekliyirum yine bir umutla ❤️
Alset Nur_budak gecikmeni beklicem böyle insanı yoruyor sadece bu bile mutlu ediyor beni onun için söyledim zaten kafayı yedik diye
Aabbccc Alset amin inşallah canım benim tekrardan yap yrn için rahat değilse ilk idrarla herşey gönlünce olsun 🤲
sedaaa- Erken gebelik testinde benimde ilk başta çıkmadı yarım saat bir saat sonra baktığımda silik çizgi vardı. Ertesi gün kan verdim beta 40 çıktı. Bir süre sonra mutlaka kan testi yaptırın inşallah vardır 💕🙏
Alset sedaaa- teşekür ederim canım kan testi vermekden korkuyorum gecikince teste çift çizgi çiksa vericem kanı baklım hayırlısı
Nur_budak Alset benimde testim pozitif çıktığında kırmızıydı ikinci çizgi pembe değildi inşallah rabbim sizede nasip eder hayırlısıyla en kısa zamanda 😊