Bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle olmamıştı. 14 haftalık hamileyim , magnezyum da kullanıyorum. Bebek içimde taş gibi sanki , doktor ultrasonla bakarken bile canım acıdı öyle batıyor. Kilo almadım ama dışarıdan elleyince bile bir top var gibi sert ve şiş. Doktor 2 hafta gözlemleyelim suyu vs iyi dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı