Zeynepkrkytlli Doktorum bugün bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi rahim ağzını kapatmıyor ama takip etmemiz gerek normal doğuma engel olabilir bu durum dedi Daha önce başına gelen var mı veya yukarı çıkarmanın bir yolu var mi (27haftaligiz)