Nese_2770 Haftada çalışabilir aldım ve persemve gunu iznim basliyor 37. Hafta oluyorum tekrar rapor alıp okula vermem gerekiyor mu
ipeklinaismom Nese_2770 vallahi bende okul öncesi öğretmeniyim 37 dede talep edicem kurumun ne yapcagi belli olmaz siz alıp teslim edinde tabi bir örneği sizde kalsın
denizalismom Nese_2770 ben almadım . Raporun alt kısmında izne ayrılacağı tarih yazıyor. Kurumum istemedi. Ama isterse alın .
Burisinannesi Nese_2770 her kurum farklıdır tabiki. Ben özel sektördeydim o dönem. 37. Haftada istediler. Bide 32. Haftada çalışabilir almışsınız 37 de çalışamaz raporu almanız lazım. Sizin işinizi sağlama bağlayın
Lebis35 37 de çalışamaz olarak alınması çalışılan yere verilmesi gerekiyor bide doğum yapınca yeni rapor verilecek