Kızlar afedersiniz ama bir kaç gündür çamaşırımda ıslaklık oluyor, genelde wcden çıktıktan sonra. Kurulamayı mı iyi yapmıyorum anlamadım. Bugün detaylı usgye gittim amniyon sıvısı iyi dedi doktor, birazda ilgisizde soramadım ama idrar mı kaçırıyorum. Allah korusun bir sıkıntı mı var anlamadım. İlk gebeliğim bilgimde çok yok. Nette Al-sense diye ped tavsiye edilmiş onuda sordum bir kaç eczaneye medikalciye yok dediler. Anlamadım gitti.