36+2 haftalık gebeyim seseryana gün almak için geldim hastaneye doktor kafası küçük dedi daha önce dediler mi hiç böyle dedi yok dedim detaylı yaptırdı mi diye sordu yaptırdım ama özelde yaptırmıştım çok uzun surmemisti guvenemedim aklıma takıldı sonra gelişimi iyi diyip beni nst ye gönderdi doktor kafası küçük denilen oldu mu hiç ne gibi sorunlardan olur?