Baskar inşallah. Ben devletten nefret ettim zaten bu sene tayinciyiz bir daha oraya gitmeyeceğim için çok mutluyum. Zaten gitmiyordum özelde devam ediyordum doğumu da özelde yaptım buranın devleti çok kötü çevremde kim gittiyse, burada kimden okuduysam hep şikayetçi. Bir arkadaşım düşük riskinden hastaneye yatırdılar leş gibi odalar kızdan önceki hastanın çarşafları duruyordu kanlı kanlı kıza oraya yat diyorlar çarşaf falan bile degistirmediler 🥴 serumu enjeksiyon odasında taktı verdi eline git odana yat diyor ilk defa böyle bir hastane gördüm gerçekten 🥲