ifea28 Günaydın ✨ bugün doktor 10 günlük rapor verdi yani ayın 15ne kadar ayın 15 tam 32. Hafta oluyor. Raporlu olduğum halde çalışamaz raporu alabilir miyim yoksa bir sonraki gün mu almalıyım?
Vandb ifea28 benimde 32.hafta olana kadar 20 gün rapor vermişti doktorum. Sonrasında 32+0 da çalışamaz aldım
Temmuzmucizesi26 ifea28 merhaba raporu direk aldınız mı doktor bir sıkıntı çıkarıyor mu ? 32. Hafta da yasal hakkımız biliyorum ama şüphe düştü içime bende yarın alacağım inşallah
Temmuzmucizesi26 Vandb merhaba son adet tarihinize göre mi verdiler raporu ? Doktor bir zorluk çıkarıyor mu kendi yasal hakkımı biliyorum ama yine de endişe ettim işe gidecek durumda da değilim eğer alamazsam tekrar işe gitme ihtimali beni yıpratıyor risklerim var zaten
Vandb Temmuzmucizesi26 evet evet son adet tarihine göre ben öğretmenim okula 2. Dönem hiç başlamak istemedim okul içinde sıkıntı oluyor diye o zaman 30 haftalıktım tam 20 gün önce rapor verdi 32.0da bitti raporum ona göre hesaplamışım o zamanda gittiğimde izini yazdı
ifea28 @Temmuzmucizesi26 son adet tarihine göre veriyorlar ben daha 32. Haftayı almayın şuan erken doğum riskinden dolayı normal rapor verdi doktor