EmiliAmirli normalde tamamen ikisi de aynı renkte olduğunda yumurta büyümüş çatlamaya hazır sayılıyor ki ertesi gün veya 2 gün sonra test yapıldığında çatlamış oluyor. Ama şimdi siz yumurta gelişsin diye dışarıdan hormon takviyesi aldığınız için ovulasyon testlerinde böyle çıkması normal olabilir diye düşünüyorum. Çatlatma iğnesi yapıldığı zaman da gebelik testi yapılmaz vücutta betahcg hormonu olduğu için hamilelik testleri iğne etkisiyle pozitif çıkar genelde belirli güne kadar sonra negatife döner pozitif olacaksa sonra pozitife döner. İğnenin 14. Günü de test yapılır