myangelson teşekkürler yorumunuz için. Geçen haftaki kontrolde doktor kasılma var mı günde kaç kez diye sordu, 1 kez dedim bilgisayara not aldı sadece. Öyle olunca bende önemsiz olduğunu düşünmüştüm açıkçası. Ama o zaman kasılma sandığım normal ağrı imiş. Asıl toplanmayı bu hafta yaşayınca anladım 😬 çok kısa ağrısız oluyor pozisyon değiştirmeme fırsat kalmadan geçiyor toplanmalar. Şimdi siz doğum zamanı adet ağrısı çektim deyince beni asıl endişelendiren o oldu. Ben Fransa’da yaşıyorum, burada özel devlet fark etmeksizin kafama göre doktoruma ulaşamıyorum maalesef. Randevu ne zamansa o zaman, yada ancak acile gidebilirim. Ve acillerde genelde pretisyen jinekologlar oluyor, gerçekten acil bir vaka varsa (Allah korusun kalp durması vs) normal jinekoloğu arıyor. Acile gidip onca saat beklemeye değer mi bilemedim. Şimdiye kadar iki kez gittim ikisinde de pişman olarak geri döndüm 😐