Arife3507 doğumum kolaydı sancılarımın çoğunu evde çektim hastaneye gittiğimde 5cm açılmam vardı çocuğun için eşya konusunda bol bol kıyafet lazım oluyo oğlum şimdi iki aylık kıyafetlerin bir kısmı olmuyor artık dengeli bir şekilde alman gerekiyor alıpta çok fazla kullanmadığım tek bir şey var oda yatağı ilk bir ay kullandık sonradan sallanmak isteyince hamak aldık ama şuan uzun uyuduğu için yatağına yatırmayı düşünüyorum artık