Merhaba arkadaşlar.İlaç ve çatlatma iğnesiyle Rabbiminde izniyle hamile kalmaya çalışıyorum.
Bu ay klofit ve estrofem kullandım ve dr 4 tane menopur iğne verdi.Bu günden başlayarak yapıcam sonra dr kontrolüne gideceğim.İnşAllah bu ay iyi olur her şey inşAllah yumurtam olur.Bu gun test yaptım ovulasyon buraya bırakacağım,lütfen anlayan bilen bana yardim eder mi? İlk kez yapıyorum