anneolmak_icin hamilelik öncesiyle benzer rutinim var aslında ama cildim bu dönemde hassaslaştığı için AHA kullanmayı bıraktım, öncesinde BHA da kullanıyordum onu da bıraktım. Onun haricinde bioderma atoderm serisinden yüz yıkama jeliyle önce cildimi yıkıyorum. Sonrasında Kaine kombu toniğini sürüp ardından ya yine aynı markanın c vitaminini ya da ordinary niacinamide serumunu kullanıyorum. Göz altıma da Darphin’in şişlikler için serumunu ve Mary May’in göz kremini uyguluyorum. Eğer dışarı çıkacaksam axis-y fiziksel filtreli güneş kremini kullanıyorum. Akşam da aynı rutin sadece cildimde güneş kremi, makyaj varsa Caudelie’nin cilt temizleme yağını ekliyorum rutin başlangıcıma. Benim karma cildim var kışın kuruya dönüyor, yazın biraz daha normal-yağlıya dönüyor