13 haftalık hamileyim ama özellikle şu son zamanlarda istifar etmem çok arttı ve sebebi yemek yemem ya yemek yedikten hemen sonra çıkarıyorum ya da bir kaç saat sonra ve içimdeki mide asidi çıkmadan rahat edemiyorum asla bazen de hazmedemiyorum sindiremiyorum yediklerimi ve yine çıkarıyorum özellikle şu mide asidi beni çok zorluyor başına gelen var mı bende mi anormallik var ya da bu bir problem olabilir mi