Essraaelif Dün dontor muayenem vardı kesenin etrafında kanama olduğunu söyledi iğne yaptıracaksın 3 günde bir dedi bu durumu yaşayan var mı çok üzüldüm
GozdeCemre Essraaelif birşey olmaz inş canım 3 4 hafta önce benimde oldu kese altında kanama var defi kahverengi Lekelenmem oldu progestan verdi 1 hafta sonra geçmiş dedi bol bol dinlen
Eymenata Essraaelif benimde ilk haftalar kanama alani vardi haftada 1 proluton igne ve gunde 3 defa progestan fitil kullandim bol bol dinlendim gecti cok sukur. Ilk duydugumda bende uzuldum ama endise etme sonradan geciyor
efsanee_ Essraaelif 1 buçuk aydır aralıklı olarak kullanıyorum bende canım. Dün yenilendi yine. Alıştım artık bu duruma dinleniyorum çok dışarı çıkmıyorum yormuyorum kendimi . Böyle süreci geçirmeye çalışıyorum
Essraaelif Eymenata bende aynı iğneden yaptırcam 3 günde bir akşamları yatarken alıyorum bende progestan ilacı umarım benim de geçer