deryaydin98 Kizlar 10 haftalik hamileyim dün koyu kahverengi leke gelmisti doktora gittim progestan ilaç yazdi ama dünden beri birdaha gelmedi ilaci içsem mi içmesem mi kararsiz kaldim bilgisi olan varsa yazabilir mi?
Merve2106 deryaydin98 İlaçı içmeye devam et çünkü progestan normalde düşük tehlikesi olduğunda veriliyor kendini yorma bol bol dinlen bu dönemler bnde de olmuştu çünkü geçmiş olsun
Nilckrr deryaydin98 tabi ki devam edin ilaca,ben iğnesini vuruluyorum hamileliğimin başından beri. Bebeğe zararı dokunan bir şey değil rahim duvarını sertleştiriyor gibi düşünebilirsiniz. Kahverengi lekelenmede normaldir. Taze kan da genelde korkulması gerekir
Edos123 deryaydin98 benimde lekelenme kesildi diye bırakmıştım kullanmamıştım sonra tekrar oldu kesinlikle devam edin tehlikeniz bitinceye kadar
Hanifeakbayrak deryaydin98 bende 12 haftalığım ama üç haftadır kahverengi lekem geliyor iki hafta boyunca pıhtılıydı ilaç kullanıyorum düşük riski var ama hala lekem bitmedi arada kırmızıda geliyor 🤷🏻♀️