Melliisaa merhabalar bende aynı durumdan şikayetçiyim 8. Haftada başladı şuan 20 haftaligim. Haftada 1-2 muhakkak başım ağrıyor. Parol içiyorum sürekli yoksa asla geçmiyor. Napicaz böyle bilmiyorum tansiyon falanda normal .siz bir çözüm buldunuz mu? Artik ciddi bi sorun mu var acaba diye düşünmeden edemiyorum korkutuyor bu durum beni