HilalYlmz 38+5 olduk cuma doğumum var ama Yaklaşık bir saattir sanki adet olacakmışım gibi belimden kasıklarıma bir ağrı var ama hani Böyle ilk gün gelir o ağrı şiddetli olur canınızı acıtır ya öyle bi ağrı bu sancı mı oluyo
gozdeyildirim HilalYlmz evet adet sancısına benzeyen ağrı doğum sancısı benim acı eşiğim yüksek olduğu için önemsememiştim meğer bütün gece doğum sancısı çekmişim sabah nişanım gelmişti
Zerrinatila HilalYlmz Kasık ve belimize ara ara giriyor agırı evet doktora git hemen rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
gozdeyildirim HilalYlmz cuma doğumunuz varmış yani şuan sancılarınızın gerçek sancı olma ihtimali çok yüksek ben de sezaryan tarihi ayarlayıp 3-4 gün öncesinde doğurmuştum
Minigiim-vebenn52 Sancı dakikası 5 dkda bir vurursa doğum sancısıdır Rahime bıçak saplanır gibi bi his ani vuruyo bir dk sürüyor sonra geçiyor beş dk sonra yine geliyor
HilalYlmz Minigiim-vebenn52 alttan vuran bişey yokta sanki nasıl diyim gazım varmışta çıkarma ihtiyacım varmış gibi bi his geliyo gidiyo
Minigiim-vebenn52 HilalYlmz o doğum yaklaştığı içindir ama doğum sancısı anlattığım gibi oluyor dayanılamayacak bi ağrı sürüyor bir dk sonra geçiyor beş dk sonra yine geliyor