Hilalozkan_94 Bebeğimiz 5 Mart’ta dünyaya geldi şükürler olsun ki ama hamilelikte idrar yolu enfeksiyonum ona balgam yapmış 🥺🥺 tahmini kaç gün küvezde kalır yada böyle bisi basına gelen var mı🥺🥺
Tuba_a Hilalozkan_94 Canım tedavi sürecine göre küvezden çıkması değişir. Merak etmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
RM0 Hilalozkan_94 hayırlı olsun hiç üzülmeyin Allah ım yavrunuzu da sizi de korusun inşallah 🙏🏻 Kendinizi sıkmayın bizlerde inşallah sağ Salim yavrularımıza kavuşuruz sizde biran önce kavuşursunuz inşallah 💐
mekselinaa Hilalozkan_94 Üzülme canım çok şükür canı sağ ben erken doğum yaptım 40 gün dokunmadan izledim sadece yeterki sağlıklı olsunlar bizde de en son balgam vardı 4 gün de onun için kaldı taburcu oldu çok şükür hiç kafanı yorma sütün varsa ver bol bol
Hilalozkan_94 Tuba_a ayyy nolur dua et canım inan kucagımıza alamadan orda gördük o kadar üzüldük ki anlatamam🥺🥺
Hilalozkan_94 _Tazeanne yok canım ben sezeryan istedim 🥺🥺 Allah korusun zor çook zor rabbim düşmanıma vermesin 🥺🥺🤦