Kızlar 2. Hamileliğim ve bu sefer gobegim erken cıktı. 14+2 deyim. Ve yaklaşık bir aydır yani 10.haftadan beri bazı hareketlerde karnım yamuk yumuk oluyor. İlk gebeliğimde asla boyle bir şey yaşamadım. Korkutuyor bu beni. Daha once yaşayan var mı bunu ? Bide kısmen ani bi hareket yapsam karnıma saniyelik korkunc bi kramp girip hemen bırakıyor. Bu ani kramplar da beni korkutuyor. Hiç yaşamamıştım boylesini ilkinde 🥲 korkmalı mıyım?