Sare09 Sanki çıkıcakmış gibi bazen canım acıyor irkiliyorum 2 gündür baya özel bölgede hissediyorum 29+3. Haftadayım şuan normal mi acaba
Elfkzlky Sare09 bence normal. Gittikçe daha da fena tekmeleyecek kerata 🥰🌸 son demlerde de artık yeri kalmadıgı gbi yapmayacak sonra kucagınıza gelicek inş🤲🏻
MadameNoire Sare09 34 teyim hâlâ bazen hissederim benimki zaten dönmeye niyetli değil o ayaklar hep rahmimde geziyor neyse doğunca bende ısırırım ödeşiriz insaAllah🤭😂♥️😍
merve_3807 Sare09 bende 29+5 im benimde öyle bazen sanki bacaklarıma değiyor zannediyorum sıpa korkutuyor 🤣
Sare09 Elfkzlky hiç bu kadar aşağıda hissetmedim tekmelerini ve tekmenin birinde canım acıyıp irkilince korktum valla ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum :)
Sare09 likesah hiç böyle aşağıda hissetmiyordum hep yukarıda hissediyordum çok garip bi his orda hissetmek ya aşağı mı indi acaba dedim çok sıkta idrara çıkmaya başladım bide
Kizaniminanasiyiim likesah likesah doğum illa suyla veya nişanla mı oluyor benim 2 gündür belim ve kasığımda sancım vardı şu 3-5 saattir çoooook ilerledi ne hareket yapsam da düzelmiyor gittikce artıyor ama daha cok yeniyim 35+0 ne yapayım
likesah Sare09 buyudugu icin artık yeri dar gelmeye baslamistir. Basini goguslerinizin altinda hissedebilirsiniz bas asagi donunce tekmeleri gogus altina atmaya baslayacak asagi inince gogsunuz nefes alisverisiniz rahatlayacak oradan anlarsiniz.
Boncukk123 Sare09 bunu 2 gündür bende farkettim canım normalde de çok sık gidiyordum ama bu 2 gündür daha da arttı
likesah Kizaniminanasiyiim hayir ille suyla ve nisanla olmuyo benim suyum nisanim gelmeden baslamisti sancilarim. Eger imkaniniz varsa hemen hastaneye gidin en garantisi orada nstye baglayip bakarlar dogum sancisi mi yalanci sanci mi acilmaniz vs var mi eger gidemeyecek durumdaysaniz en azindan sancinizi takip edin kac dakikada bir geliyo duzenli sancilariniz varsa hic oyalanmadan hastaneye gitmeniz lazim premature sinirini daha gecmemis bebeginiz ciger gelistirici igne ve sancilari kesmek icin tedavi uygularlar.
Yamantosunannesi Benim de aynı sanki tövbe est vajinamdan çıkıp fırlayacakmış gibi 😂 bu arada ben de 22+5 im😁
Kizaniminanasiyiim likesah Nasıl bi sancı oluyor benim belim sanki kopacakmış gibi hareket ederken ölüyorum dakika olayını beceremedim belimdde ki ağrı hiç gitmiyor kasıklarıma da arada vuruyor ve bi de midem cok bulanıyor
rich_mom Benimde sağ göğsümün altında bir sertlik var nereyse artık ora delinecek gibi çocuğum çapraz duruyo galiba. Bi de karnımın alt tarafından ritmik tık tık atmalar oluyo hickiriyomus dönmüş galiba benimki de o zaman. Anasi gurban verene🤣🤣
Boncukk123 Sare09 haftamız günümüz aynı bana da oluyor direkt oraya vuruyor ya da ayağı başı denk geliyor bilmiyorum ama sızlıyor yanıyormuş gibi oluyor bu aralar sık oluyor büyüyorlar canım bu haftadan sonra da artık yavaş yavaş yerleri daralıyormus o yüzden daha net hissediyoruz
Ezgi2 Sare09 benim epeydir öyle kendisi rahmime vuruyormuş pozisyonu ters demek sadece yoksa başka bir sıkıntısı yok