Kizaniminanasiyiim adet olucakmışsın gibi bir sancı oluyır belinden vuruyor dakikaya takılı kalma sadece sıksık oluyorsa ona bak bide ıkınma hissi geliyor sanki ıkınsan ağrın geçicekmiş gibi ben ilk doğumumda suni aldım ama ikinci doğumumda aynı bu şekilde oldu sancım ve hastaneye gittiğimde 10 15 dakika içinde doğurdum Rabbım senide bir avazda kurtarsın inşallah