Bulut74 Neslihan78600 su da Doğumun daha kolay olduğunu söyledi arkadaşım, kesik atmıyorlarmış ve su da vajina daha çok esnediği için daha rahat gerçekleşiyormuş. Ama Türkiye de nerde var onu bende merak ediyorum. Arkadaşım almayanda çünkü.
isasa Neslihan78600 Merhaba suda doğumu bende merak ediyorum. Siz hangi şehirdesiniz. Ankara da büyük doğumda suda Doğum olduğunu eğitimini aldıktan sonra Doğum gerçekleştirildiğini duydum. Ayrıca özel hastahane olarak Gölbaşı lösente hastanesinde dışarıdan gelen bir kaç doktorun hastahanenin ebesi ile Doğum yapıldığını öğrendim. Duş açılmayı hızlandırıyor ve suyun rahatlatıcı özelliğinden dolayı bende istiyorum. Fakat ücreti bizi düşündürdü.
Neslihan78600 Sitionline Bazısı kolay olduğunu söylüyor bazısı zor olduğunu. İnşallah aramızda daha önceden bu tecrübeyi yaşayan bizi aydınlatacak biri vardır☺️☺️
Neslihan78600 Bulut74 Devlet 9 tane pilot şehir seçmiş. Bu 9 ilde seçilmiş devlet hastanelerinde suda doğum üniteleri var bildiğim kadarıyla. Ayrıca suda doğumun yaygınlaşması adına hiçbir ücret talep edilmiyormuş. (İnşaAllah bizim doğumlarımızda öyle rahat geçer. Kesik atma durumu beni biraz korkutuyor..)
Bulut74 Neslihan78600 ben ilk kızımda araştırdım. Özelde vardı fiyatları baya uçuktu. Yine hamileyim bunu araştırayım biraz. Teşekkür ederim 😊
Neslihan78600 Bulut74 İzmir ve Manisa'da 2'şer, İstanbul, Ankara, Samsun, Isparta, Bursa, Mersin, Aydın'da bir tane suda doğum ünitesi varmış☺️☺️ Sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah🙏🏻🙏🏻
Neslihan78600 AyEr Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Üsküdar/İstanbul
Mrry Benim bildiğim Ankara Zübeyde hanımda var arkadaşım yeni yaptı kolay oldu dedi su rahatlatıp açılmasını daha hızlandırıyormuş ama onun sonrasında dikiş atıldı bebiş yırtmış
Neslihan78600 Mrry Mrry Devlettemi yaptı özeldemi ? Tam olarak nerede acaba? Bu arada hayırlı olsun🙏🏻🙏🏻☺️
Mrry Neslihan78600 ankarada Zübeyde hanım doğum evi hastanesi var devlet hastanesi ☺️Çok sağolun sağlıkla büyür inşallah siz nerede yaşıyosunuz