Kubra-e27 Kızlar canım birşeylere çok sıkkın bugün çok ağladım karnım ağrıyor şuan bebeğime bişey olmuş mudur 😢 yoksa ağlayıp kendimi sıktım diyemidir acaba 😢
Kizaniminanasiyiim Kardelenylmz doğum illa suyla veya nişanla mı oluyor benim 2 gündür belim ve kasığımda sancım vardı şu 3-5 saattir çoooook ilerledi ne hareket yapsam da düzelmiyor gittikce artıyor ama daha cok yeniyim 35+0 ne yapayım
Kardelenylmz Kubra-e27 rica ederim canım bugün bende eşim ile tartıştım biraz karnım taş gibi semsert oldu sakinleşince eski haline döndü sende de öyledir bitanem
Kardelenylmz Kizaniminanasiyiim canım bilmiyorum ama sancın 2 3 dk ya inerse bildiğim kadarıyla doğum başlıyor