Gayeatk 37+4 oldum bir haftadır bulantım oluyor ve 3 kezde çok kustum, aynı sorunu yaşayan var mı ? 13 mart sezeryan için tahmini doğum tarihi
xxbaykusxx Gayeatk benim ilk çocuğumda olmuştu , bebek yerleşip baskı yaptığından dolayı olduğunu söylemişti doktorum.. hamileliğimin ilk dönemine dönmüştüm doğuma yakın
Duygu2137 Gayeatk canım komsumda geçen hafta oyle oldu tansıyon da olabilir gebelik zehirlenmesi de sen yine bir gorun