Berraymom Arkadaşlar ben tesetturluyum bu hafta serkalj olacam tunik pantolon giyip hasteneye giderim serklaj sonrası eşofman takımı giymeli miyim ve terlik mi giymeliyim serklaj öncesi ve sonrasi bu konu yardımcı olur musunuz
Momofelisa Berraymom ben ayakkabı ile gittim terlikle çıktım canım. Eşimde giydirse Ayakkabıyı giymek için basınç uygulamak istemedim açıkçası o halde.
Berraymom Momofelisa teşekkürler 🥰 serklaj sonrası eşofman takımı amelyytan önce mi sonra mı giymem gerekir ve WC konusunu alatarku mi klozet mi olmali?
Momofelisa Berraymom yani ben rahat bir eşofmanla gitmiştim zaten hastaneye, operasyon öncesi ameliyat önlüğü giydiriyorlar, çıkarken de yine aynı eşofman takımı ile çıktım. Zaten hepi topu hastenye girdim çıktım 3 4 saatlik bir olay
Ceed_mom Ben sweat ve taytla gittim botum vardı ayağımda da pijamalarımı çıkarıp tekrar kiyafetlerimle çıkmıştım rahatsız olmadım