Nurmeryem Kızlar 36 haftlaik gebeyim karnımın sağ tarafında batma hissi var uyutmuyor bile bıçak saplanir gibi his. Bebiş hareket ettikçe daha da ağri oluyor. Bu durumu yaşayan var mı araniz da neden olur ?
Anne_bebek Nurmeryem merhaba. Benimde sol tarafım da aynı şekilde batma oluyor gece uykularımdan uyanıyorum kaburga batması deniyor organlarımız yer değiştiriyor bebekte baskı yaptığı için ağrı oluyor normalmiş yani korkulacak bir durum söz konusu değilmiş içiniz rahat olsun
Aysenurates43 Nurmeryem bende 1 hafta önce çok yaşadım ve doktora gittim bu zamana kadar uyuduğuna dua et hiç uyuyamayanlarda var ayakları batıyor ve gayet normal dedi 🤣🤣