Asli_0025
Tek söyleyeceğim şey kafanı boşlatman ve umursamaman ben 3 yıllık evliyim eşim doğu görevindeydi 3 yılda ayrıydık eş getiremiyordu tayin olalı 7 ay oldu ve 7 aydır düzenli ilişkimiz vardı Ocak ayında doktora gittim bende tüylenme vardı ergenliğimden ortaya çıkan buna yanı sıra testesteron ve hafif insülin direnci eklendi fakat diğer tetkitlerde hiç bir problem yoktu yumurta rezervim vs hepsi olması gerektiği gibiydi bana doktorum d vitamini B12 ve folik asit kullan dedi ayrıca endokrinolojiye yönlendirdi oraya 24 saatlik idrar biriktirdim vs onların sonucuda normal geldi en son kontrole gidince doktor sen pkosun desi son bir kan tahlili yapıcam kesinleşicek dedi ama benim kist vs birşeyim yoktu adetlerim düzenliydi , 2 hafta önce doktor pkossun dedi ve ben 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim.
Gerçekten son zamanlarda bırakmıştım artık olursa olur olmazsa olmaz kafasındaydım ve ben Allah’a teslimiyet veemiştim doktor hastane hepsi bahane Allah’ım sen ol desen olur diyordum vitaminlerin 3. Ayında gebe olduğumu öğrendim ve hala daha inanamıyorum keşke kendimi yıpratma saydım diyorum ama rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyor dur.
Bana eşim yanımda olmadığı halde ebe gümecine otur akılları veriyorlardı kış ayı gezmek mi olur çocuk yap diyorlardı bende psikolojik olarak çok baskı yaşadım en yakınlarımdan çok göz yaşı döktüm.
2 hafta öncesine kadar pkosum diye diyet ve spora başlamıştım 14 Mart’ta endokrinolojiye randevum vardı hatta Allah’ım ol derse olur 🙏 en kısa zamanda güzel haberlerini almak dileğiyle ♥️