07sym07 12+6 haftalık hamileyim göbek deliğinde kızarıklık kaşıntı ve koku var mantar olabilir mi eğer öyleyse bunun bebeğime Bi zararı olur mu
Hamisbayan 07sym07 genelde vajinada oluyor mantar ama sizinkide koku vs varsa olabilir bende vardı vajinal fitil verdi ama göbek deliği için naparlar bilemedim