Zeyy12 Kizlar doğuma 2 3 haftam kaldı göğsümde siğiller çıkmış emzirmeye sıkıntı olurmu ya bugün yaktırdım ama dusermi dusmezmi bilemiyorum bu sorunu yaşayıp emziren varmi