Semolinko Kızlar bugün muayene oldum doktor bebeğin kafasının çok aşağıda olduğunu rahime çok yakın olduğunu söyledi en az 4 hafta yat kalkma açılma olmasın dedi zaten ben çok aşağıda hissediyorum ve karnimda çok aşağıda benim gibi olan varmı
Tuba_a Semolinko 33 haftamda öyleydim bende kanala yerleşmişti Bol bol dinlen fazla ayakta durma şu anda bebeğim kucağımda 38 de doğurdum
Bekledigimmucizemm Semolinko ayy aynısını bana da dedi 34 de ve gerçekten çok aşağı da hissediyorum bana da 3 hafta daha durması lazım dedi herşeyi yasakladı dinleniyorum bol bol 35 olduk 2 hafta daha dayansak sıkıntı kalmayacak inşallah sende dinlen ev işi temizlik yapma birşey olmaz inşallah haberleşelim birşey olursa
Halilesma Tuba_a bende aynı durumdayım 2 cm de açıklık var tamamen yattiniz mı hiç mi günlük ev işlerinizi halletmediniz acaba biraz bahseder msiniz
Semolinko Tuba_a maşallah benim ilk sezaryan 39+3 de olmuştu bunuda öyle istiyorum ama doktorum bu kadar durmaz 4 hafta dayan alalım dedi 38. haftada kaç kilo doğdu bebeginiz
Escag 34 de rahim ağzı 16 mm çıktı bana da yat dendi ilki sezeryandi benim şuan 36 olduk 1 hafta daha dayanmam lazım en kötü ama çok zorlanıyorum hayırlısıyla zamanında digsunlar inşallah
Bekledigimmucizemm Semolinko daha belli değil ama büyük ihtimalle sezaryen olacak gibi doktor bebeğin başı büyük dedi çatı kontrolünden sonra karar vericek
Halilesma Semolinko Allah Allah çok garip ikinci gebeliğim bu asla böyle bişi duymadm gormedm rahim ağzı uzunluğu bile anlaşılmıyor ultrason ile