Zeliha-16 Ahmet Yılmaz tavsiye ederim. Hem riskli gebelik uzmanı hem de normal bakiyor. Cihazları çok iyi..Ben ilk bebeğimi 25 haftalıkken kaybettim ikinci gebelikte bayağ araştırdım tanidigimiz doktorlarda kendisini önerdi ve onunla devam ediyorum. En ufak riski bile gözden kaçırmıyor. 1000 TL muayene ücreti. FSM de kendi kliniği var. Medicana hastanesinde anlaşması var maddi olarakta çok kolaylık sağlıyor.